Всеки бизнес има нужда от данни, за да се развива успешно. Ако нещо не се измерва, то не може и да се подобрява. Инструментите за уеб анализ са тези, чрез които се преценяват успехите и неуспехите на всеки уебсайт. Ако се ползват правилно, информацията, която те предоставят помага за въвеждане на промени по уебсайта и по маркетинговите кампании и оттам - до подобряване на цялостната му успеваемост.
Чрез анализа на трафика може да се проследят тенденциите в поведението на различни групи (сегменти) от потребителите на сайта. Например може да се направи отделна оценка и сравнение на поведението на посетителите, дошли по всеки един канал и от всяка една рекламна кампания, да се видят разликите в поведението на база пол, възраст, използвано устройство и много други. Благодарение на инструментите за анализ на трафика могат да се взимат информирани решения за управлението на рекламните инвестиции и за промени в изгледа, структурата и съдържанието на уебсайта.
Един от най-добрите инструменти към момента е дело на Google - Google Analytics. Това е безплатен, но много мощен инструмент, чрез който може да се прави задълбочен анализ на тенденциите в поведението на потребителите. Предимствата на инструмента са много: огромен брой събирани данни, лесно генериране на сложни отчети с данни, добри възможности за персонализиране на събираните статистики според нуждите на всеки сайт и други.
Екипът ни има богат опит с уеб анализите с Google Analytics с реализирани десетки проекти от различен обхват/калибър. Също така непрекъснато използваме Analytics при взимане на решения за интернет кампаниите, които провеждаме за нас и нашите клиенти. Георги Георгиев, управител и главен интернет маркетинг експерт в компанията има 9-годишен опит в анализи на трафика и е сред водещите специалисти по уеб анализи. Притежава квалификация сертификат от Google за владеене на Google Analytics на професионално ниво (резултати от тестовете).
В работата си разчитаме на отличното познаване на възможностите на Google Analytics, технологична експертиза при внедряване и одит на инструментите, статистическа експертиза при изготвяне на отчети, както и на доброто разбиране за ролята на уеб анализите в рамките на цялостната бизнес стратегия.
Ценообразуването зависи от обхвата на консултациите и анализите, които са ви необходими. Заплащането обикновено е на час, като клиента получава предварителна прогноза за обема работа, който ще е необходим за постигане на целите му.
За запитвания и оферти за консултации по уеб анализи с Google Analytics, моля, вижте контакти.
Условия за ползване | Политика за поверителност
© 2009 - 2024 Всички права запазени, Уеб Фокус ЕООД