Google AdWords е рекламна платформа, чрез която може да се достига до силно фокусирани групи от хора на база думите за търсене, които са въвели в Google и на база съдържанието на конкретната страница, която разглеждат.
Донякъде AdWords рекламата и SEO оптимизацията си приличат - AdWords също предлага изключително добри възможности за насочване на рекламата. Това води до отлична възвращаемост на инвестицията, тъй като се достига до силно заинтересована от вашия продукт аудитория.
Други разлики на AdWords рекламата със SEO са, че изисква непрекъснато плащане за кликове и има и по-ограничени възможности като аудитория. Според статистиките само 20% от потребителите кликат на AdWords рекламите, докато над 90% кликат на обикновените резултати (в които може да се озовете само чрез SEO). Реално най-добър ефект има съчетаването на двата типа реклама. Повече по темата SEO или AdWords можете да прочете в тази публикация от нашият блог.
Голямо предимство на AdWords е бързината, с която могат да стартират кампаниите и да се получат първите резултати - за броени дни. Разбира се, оптимизацията й за подобряване на възвращаемостта отнема доста повече труд и време.
AdWords също така предоставя много по-голяма гъвкавост в рекламните послания и дава възможност за експериментиране с различни послания, с които да се достигне до аудиторията, докато при SO тези възможности са доста по-ограничени.
С AdWords можете да рекламирате и в голям брой сайтове, част от дисплейната мрежа на Гугъл. Сред тях са както водещи медийни сайтове, така и стотици качествени нишови сайтове, които могат да бъдат особено подходящи за реклама на вашия продукт или услуга.
Друго сериозно предимство е по-голямата предвидимост на средата и съответно на успеваемостта на кампанията.
Разбира се, AdWords се рекламира като лесна за ползване платформа за малки бизнеси. Факт е обаче, че това е изключително сложен продукт с огромен брой възможности и "капани" и "капанчета", в които неопитните рекламодатели попадат и, съответно, губят пари. За да постигнете отлични резултати максимално бързо е необходимо да поверите Adwords кампанията си за професионално управление според най-добрите практики в сферата.
Реално всички кампании имат нужда и могат да спечелят от Adwords оптимизация. Най-често при поемане на управление на кампания постигаме подобрение на успеваемостта от десетки до стотици проценти, което се дължи на изключителния ни фокус върху резултатите, отличното познаване на инструментариума на Google AdWords и Google Analytics за оптимизация на ефективността.
При професионален мениджмънт на вашата Google AdWords реклама:
Екипът на Уеб Фокус има богат опит с провеждане на AdWords оптимизация за най-различен тип клиенти - от сайтове в слабоконкурентни ниши с малък бюджет до кампании в най-конкурентните сфери със сериозни месечни инвестиции. Уеб Фокус ЕООД е компания, сертифицирана от Google AdWords.
За запитвания и оферти за AdWords мениджмънт и оптимизация, моля, вижте контакти.
Условия за ползване | Политика за поверителност
© 2009 - 2024 Всички права запазени, Уеб Фокус ЕООД